Munkatársaink

Rab András
a Dunakanyar Általános Iskola alapítója, programvezető

Szabados Beáta
a Fenntartó képviselője, pénzügyi vezető

Rab Benedek
a Fenntartó képviselője ügyvezető igazgató

Kas Péter
Iskolaigazgató, tudomány, testnevelés tanár

Borbély Lívia
tanító

Balogh Katalin
tanító

Szina Balázs
tanító, zene tanár

Czipper Nóra
tanító

Lengyel Laura
Tanító, zene tanár

Oláh Beáta
tanító, gyógypedagógus asszisztens

Árvai Xénia
tanító, alapozó terapeuta

Nagy Barbara
Tanító

Gazdag Zsuzsanna
Gyógypedagógus

Petró-Svajlina Kata
Gyógypedagógus

Erdeiné Vig Ágnes
gyógypedagógus asszisztens

Mucsa Angéla
tudomány és dráma tanár

Nagyné Mikulás Renáta
történelem tanár

Tancsik Zsuzsanna
angol nyelv tanár

Bornemissza Gergő
Angol, testnevelés tanár

Fábry Olivér
Angol, testnevelés tanár

Kiss Bernadett
magyar irodalom és nyelvtan tanár

Biborka Gyöngyvér
Matematika tanár

Bánvölgyi Zoltán
sakktanár, matematika tanár

Guba Miklós
sakkedző

Szabó Beatrix
képzőművész tanár

Stefaich Tibor "Stefi"
gitártanár

Dakos Lilla
zongora tanár

Ádám Tamás
Dobtanár
Rab Benedek vagyok, családi vállalkozásunk második generációs tagja. A fenntartó alapítvány képviselőjeként az ügyvezetői feladatokat látom el. Nap mint nap azért dolgozom, hogy az iskolában rendelkezésre álljon minden, ami a tanulás nyugalmát elősegíti. Emellett az iskolapszichológusi munka ellátása a legfontosabb feladatom, amely pedig a hozzánk járó gyerekek nyugalmát és kiegyensúlyozottságát biztosítja.
Célunk egy olyan intézmény működtetése, melybe gyermekek és felnőttek egyaránt bizalommal telve, kihívásokat keresve érkezhetnek minden tanítási napon.
Tanítóként 1984-óta dolgozom. Az iskolaprogram alkotójaként szeretném érvényesíteni a tanítói szemléletet az általános iskola összes osztályában: minden gyerek különleges és attól a felnőttől fogad el bármit, aki szereti őt.
A Dunakanyar Általános Iskolában a második osztály osztályfőnökeként, matematika, magyar és zene foglalkozásokon, valamint az iskolai fociedzéseken dolgozom közösen a gyerekekkel.
2009 óta tanítok a DAM-ban. Tanítói diplomámat a Zsámbéki Katolikus Tanítóképző Főiskola vizuális nevelés szakkollégiumán szereztem. 2018-ban végeztem el az
Alapozó Terápia pedagógus-továbbképzést. Azóta rendszeresen tartok gyerekeknek mozgásos-idegrendszeri fejlesztést. Jelenleg az 1.osztályt tanítom az iskolánkban. Szabadidőmben nagyon szeretek sportolni, kirándulni, kézműveskedni. Munkám során azon igyekezem, hogy minden tanítványom önmaga lehessen és megmutathassa, hogy miben ügyes, tehetséges.
Egerben végeztem rajz – vizuális kommunikáció szakon a főiskolán. A képzőművészeten túl mindig érdekelt a pszichológia és a gyermeklélektan. Ezért a diplomám megszerzése után még két évig koptattam az Eszterházy Károly Főiskola padjait, aminek eredményeképpen elvégeztem az egészségfejlesztő mentálhigiénés szakot is. A művészetre nevelést Waldorf – tanárként gyakorolhattam. Számomra, a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, a Waldorf – tanár képzés nyitotta meg az alternatív oktatás felé a kapukat. Pedagógiám alapjának tekintem az empátiára, művészetre, gondolkodásra és egészséges önismeretre való nevelést.
Tíz éve tanítok a DAM-ban, jelenleg a negyedik osztály osztályfőnöke vagyok, mellette a gyógypedagógiai munkát is végzem. Szerencsésnek érzem magam, hogy taníthatok, gyerekekkel foglalkozhatok az alsó és felső tagozaton egyaránt, hiszen így közvetlenül végig kísérhetem az útjukat a kezdetektől.
2013- óta dolgozom gyógypedagógiai asszisztensként.
Szerencsésnek érzem magam, hogy gyermekekkel foglalkozhatok, segíthetem őket. Hiszem, hogy a tanulás élvezhető, a gyerekek érdeklődése sok-sok sikerélményen keresztül felkelthető, és így megismerik saját pozitív értékeiket, ezáltal megerősödött önbizalmuk pedig átsegíti őket a nehézségeken. Fontosnak tartom, hogy jó érzéssel, szívesen gondoljanak vissza az iskolás éveikre hiszen ez meghatározó szakasza az életüknek.
A történelem gondolkodni tanít, örömmel tölt el, amikor diákjaim összefüggéseket, ok-okozati viszonyokat tárnak fel. Gyakran utazunk vissza az időben, mindezt kreatívan fűszerezve. Tanórákon rejtvények, fogalomkártyák, PPT-k, videók, történelmi activity kerül terítékre. Készítettünk várat kartonból, csokoládéból, legóból, Lánchidat só-liszt gyurmából, varrtunk már középkori ruhát, készítettünk felfedezés kori lakomát, római mozaikot magokból, kőbaltát, páncélt, de ha inkább egy őskori mézes palacsintát kóstolnál meg várlak szeretettel a Dunakanyar Magániskolában.
Amikor elkezdtem tanítani az ország háztartásainak 15%-ban volt csak internet, nem voltak okostelefonok, a számítógépek egymagos Pentium 4-es processzorral működtek. Az iskolánk 2 írásvetítőjéért ment a harc a tanárok közt, hogy ki viheti be az órájára, hogy a filccel megrajzolt fóliáját kivetíthesse a gyerekeknek. Ez mindössze 15 éve volt.
Nekünk, tanároknak, lépést kell tartanunk a fejlődéssel, mert a gyerekek még ennél is fejlettebb világban lesznek felnőttek. És közben, ebben a nagy rohanásban, meg kell mutatnunk nekik, hogy kell szeretni, elfogadni és egymásra figyelni. Szép feladat.
Egerben végeztem orosz-angol szakon 1984-ben. Azóta tanítottam általános iskolában és gimnáziumban. 10 évig nyelviskolában dolgoztam.
A DAM-ban 2018. szeptember óta dolgozom.
Testnevelőként céljaim közé tartozik, hogy a gyerekek ki tudjanak szakadni a hétköznapi szürkületből és le tudják vezetni az őket ért impulzusokat. Remélem, munkámmal el tudom érni, hogy a későbbiekben is megmaradjon a sportok iránti szeretetük. Testnevelés és angol órákon kívül a délutáni sportfoglalkozást is én tartom.
Dakos Lilla vagyok, iskolás korom óta zongorázom, és a mai napig igyekszem fejleszteni magam, hogy minden zenei stílusban otthonosan mozoghassak. Aktívan zenélek zenekarokban, és kisebb formációkban is. A tanítás számomra mindig egy feltöltődés, mert sokat kapok a gyerekektől is, igyekszem mindig úgy alakítani az órákat, hogy kis zeneelméletet szolfézst is csempésszek bele, másik oldalon pedig olyan dalokon tanuljanak meg zongorázni a gyerekek, ami hozzájuk is közelebb áll, ilyenek például a mesedalok, filmzenék, vagy a ma ismert zenekarok, előadók dalai.
Minden diák képességéhez mérten választunk dalt, illetve ha mód van rá azt egyszerűsítjük, vagy épp bonyolítjuk.
Gitártanár
Bánvölgyi Zoltán vagyok, 36 éves. A sakkot több mint 20 éve versenyszerűen játszom és több mint 7 éve tanítom kezdőknek, haladóknak és versenyző tanítványoknak egyaránt!
Bár a sakkot a DAM-ban még csak három éve tanítjuk kollégámmal karöltve, az eredmények így is kézzel foghatóak mind iskola, mind pedig egyéni szinten! Iskolánk múlt évben Pest Megye 4. legerősebb sakkcsapata lett, idén pedig egyik tanulónk korosztályában Pest Megye 2. legerősebb sakkozója tudott lenni számunkra abszolút bajnoki teljesítménnyel! Ezek természetesen csak a jegyzett eredmények. Számtalan diákunk logikus látásmódját és türelmét sikerült fejlesztenünk a sakkal, ami rendkívül hatékonyan segíti számukra a többi tantárgy megértését is!
Célom hogy a sakkozás segítségével játékosan megismertessem a diákokkal a logikus gondolkozás, az előre látás, valamint a stratégiai tervezés fogalmát, akár versenyhelyzetben is!
Guba Miklós sakkedző vagyok. Mesterjelölt minősítéssel rendelkezem. 2017-ben elvégeztem ECU Scool Chess Teacher / iskolai sakkoktató képzését. Ifjúsági sakkedzőként 25 éve tevékenykedem. Az évek során rengeteg magyar bajnoki címet, ill. országos diákolimpiai címet szereztek tanítványaim. Szeretek tanítani „életemben, ha megtanítok ezer embert sakkozni, már mindenki jól jár”
2011-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán értelmileg akadályozottak pedagógiája, majd tanulásban akadályozottak pedagógiája szakon. Fontosnak tartom, hogy az egyéni fejlesztéseket a gyerekek erősségeire és érdeklődési körére építsem. Úgy gondolom, hogy a szeretetteljes, elfogadó légkör és a humor segít abban, hogy a tanítványaim a nekik nehézséget okozó feladatokat is szívesen végezzék.
Balogh Katalin vagyok. Szentendrén élek fiammal és férjemmel együtt. Több éves gyógypedagógusi tapasztalattal rendelkezem, szinte minden életkorú gyermekcsoportban. Az elmúlt években az ELTE Gyakorló Általános Iskolájában dolgoztam. Alsó tagozaton magyart tanítottam, valamint osztályvezetőként és gyakorlatvezetőként tevékenykedtem. Célom, hogy minden gyermek a saját igényeihez igazodó fejlesztésben és oktatásban részesüljön, s így boldog gyermekkora legyen.
Tanulmányaimat a Bicskei Zeneiskolában végeztem. Ide 12 évig jártam dob tanszakra. Mellette az iskola zenekarában játszottam, ahol elsajátítottam a zenekari játékot. Később különböző formációk következtek. A rock, a blues, a komolyzene, a sváb zene sem áll tőlem messze. A tanítás gondolata már régóta foglalkoztatott, ezért örülök, hogy a DAM csapatához tartozhatok.